DE CLUB

DOELSTELLING

Hockey in KLM verband

De doelstelling van de KLM Hockeyclub is om KLM-ers, relaties en andere geinteresseerden in clubverband te kunnen laten hockeyen. Dit in een vorm van "georganiseerde vrijblijvendheid". Daarmee biedt de club een uitstekende gelegenheid tot "netwerken", het uitbouwen van een vriendenkring en aan leden die onregelmatig werken, om in clubverband aan competitiewedstrijden mee te kunnen doen. De hockeyclub maakt deel uit van de KLM Personeels Vereniging Nederland (KPVN)

BESTUUR

Gekozen tijdens een ALV

Ieder bestuurslid is gekozen tijdens een Algemene Leden Vergadering (ALV), en is ook ingeschreven als bestuurslid bij de Kamer van Koophandel waar ook onze vereniging is ingeschreven (zie hieronder). Het huidige bestuur bestaat uit de volgende leden:

Ton te Sligte

03 juni 2019 en herkozen tijdens de ALV van 20 juli 2022

Ronald Vink

Penningmeester
25 juni 2018 en herkozen tijdens de ALV van 20 juli 2022

Luc van der Eijk

Secretaris
27 juli 2020

CONTRIBUTIE

65,- EURO

De contributie voor het seizoen 2022/2023 is vastgesteld op 65 Euro
Voorstel aan de ALV om de contributie voor seizoen 2023/2024 gelijk te houden.

KvK

KvK nummer: 40533013